sobota, 3 maja 2014

AKTUALIZACJA WŁOSOWA - KWIECIEŃ 2014

Witajcie,

tak, tak - wiem, obiecałam aktualizację włosową na wczoraj, ale musicie mi wybaczyć. Wczoraj mieliśmy strasznie zalatany dzień. Załatwialiśmy od rana różne sprawy na mieście, a gdy już wszystko ogarnęliśmy znajomi zaprosili nas na ognisko i pojechaliśmy. Ciąża to nie wyrok na siedzenie w domu, co nie? :). Bardzo się cieszę, że pojechaliśmy, trochę się wyluzowałam, odpoczęłam, pośmiałam się, a jak pojawi się dziecko to kij wie kiedy razem gdzieś wyjdziemy...


Miesiąc kwiecień był dla moich włosów dosyć drastyczny. Najpierw zaczęłam je intensywnie olejować (klikkilk) co skończyło się oczywiście przesadzeniem, obciążeniem, przetłuszczeniem i przyklapem. Potem koleżanka podcięła mi końcówki (około 1 cm), a ja przerzuciłam się na włosowy minimalizm (klik). Od czas podcięcia (ponad 2 tygodnie) myję włosy samym szamponem, nakładam odrobinę odżywki Balea, po chwili spłukuje i tyle z mojej pielęgnacji. Czasami zdarzało mi się spryskać je odżywką ułatwiającą rozczesywanie.

Minimalizm sprawdził się, ale w związku z tym, iż mam włosy z tendencją do przesuszania nie mogę wprowadzić go na stałe. Raz na jakiś czas muszę zafundować włosom coś mega, aby je odżywić, nawilżyć, zmiękczyć i tak dalej. Obecnie nie nakładam masek (z lenistwa), ale muszę wrócić do nich puki nie nie jest za późno. 

Cieszę się, że mi - osobie uzależnionej od codziennego nakładania masek do włosów, udało się przeprowadzić ten minimalistyczny, włosowy eksperyment. Dzięki temu mogłam zobaczyć i ocenić ogólny, realny stan włosów oraz ich kondycję. Te 2 lata włosomaniactwa zrobiło swoje. Uważam, że włosy są w ogólnie tak dobrej kondycji, że odstawienie masek raz na jakiś czas wcale im nie przeszkadza i nie pogarsza ich stanu - a wręcz przeciwnie JEST WSKAZANE.

W przyrostem to wiecie jak u mnie jest. Widać na zdjęciach ZAWSZE i to gołym okiem, ale jeszcze nigdy nie podjęłam się mierzenia pasm - i wcale nie jest mi to potrzebne do szczęścia. Mam swoją miarkę w oczach i uważam, że w dalszym ciągu są za krótkie i hoduję dalej :D.

Ostatnia aktualizacja włosowa była 02.04.2014. Możecie zapoznać się z nią tutaj. Włosy prezentowały się następująco:

A jak prezentują się włosy obecnie?
Niestety blogger znów prześwietla moje zdjęcia i przekłamuje kolor włosów!


PORÓWNANIE
Tutaj widać prawdziwy kolor włosów :)


Jakich kosmetyków używałam najczęściej?
Jeżeli chodzi o szampony to używałam przede wszystkim szamponu czekoladowo-pomarańczowego od BingoSpa oraz szamponu Barwa z żurawiną do włosów przetłuszczających się. 
Z odżywkami bywało różnie. Używałam Garniera z masłem kakaowym i kokosem, używałam Balei kokosowej oraz tej z figą i ekstraktem z pereł. Z odżywek b/s używałam odżywki w sprayu o nazwie Potionizer od L'oreal oraz kremowej Balei z mango i aloesem.
Z maskami też bywało różnie. Nie używałam ich regularnie, a ostatnio odstawiłam je całkowicie. Najczęściej używałam jednak Kallosa Latte. Raz na mojej głowie wylądował czekoladowy Lorsy oraz maski BingoSpa (ze spiruliną oraz elastyną).
Do zabezpieczania końcówek niczego nie używałam, chyba znowu kłania się lenistwo :D. Chociaż muszę szczerze przyznać, że nie czułam potrzeby wzmacniania końcówek - były w miarę w dobrym stanie :).
W kwietniu poszalałam jednak z olejami. Używałam kokosowego KTC, odbudowującego z Yves Rocher, a nawet olejku sezamowego do kąpieli z Wellness&Beauty z Rossmanna :).




Pozdrawiam, Magda









P.S. Przypominam o naszej 
AKCJI CHARYTATYWNEJ! KLIK


Mam na zbyciu jeszcze trzy EKO TORBY :)
jedna osoba po torbę się nie zgłosiła
To wszystko dla zwierzaków!

30 komentarzy:

  1. Włosy piękne, jedyny komentarz jaki moge tutaj pozostawić!!!!!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę tej tafli! Cudne wlosy:)) Powiedz jaki masz kolor/farbę na włosach?:) okropnie mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tam nie ma żadnej farby :D To moje naturalne włosy z odrostami :D Bo gdzieniegdzie na końcówkach jest jeszcze nie ścięta farba :D

      Jak tak patrze na swoją Włosową Historię to ostatni raz farbowałam włosy z marcu 03.2013 więc ponad rok temu :D

      Usuń
    2. Bałam sie ze to powiesz:P Kurcze to teraz juz zazdrosc sięgnela zenitu:P

      Usuń
    3. To ja Cie pociesze: mi się kolor nie podoba :D :D :D

      Usuń
  3. Włosy masz przepiękne!!!! Nie mogę sie napatrzeć :)
    Pozazdrościć ajj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak ciągle twierdze, że czegoś im brakuje :D Nie wiem czego...
      Może dobrego cięcia...?

      Usuń
  4. Piękna błyszcząca tafla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie wspaniałe włosy masz !!!! Zazdroszcze !!!!! Są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no kochana włosy rewelacja i nic im nie brakuje, a tym bardziej cięcia :) Broń Boże ich tykać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o ich podcięcie tylko cięcie w formie nadania im kształtu :D od początku hodowania nie nadawałam im u fryzjera żadnego pożądanego kształtu, a powinnam...włosy długie muszą mieć jakiś kształt, inaczej się nie układają :)

      Usuń
  7. chciałabym mieć takie włosy.. ;) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, prześliczne te twoje włoski. Oby maleństwo miało takie po tobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej żeby miała włoski po tatusiu :D Blond i kręcone :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy :D Do ideału trochę im jeszcze brakuje :)

      Usuń
  10. Włosy wyglądają cudownie. Na naprawdę zdrowe. Są takie gładkie i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają cudnie!
    Szczerze to są dla mnie bardzo podobnie do ,,wcześniejszych włosów" (kiedy były jeszcze ciemne) Idalii (dobrze napisałam nick :D?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Nie mam pojęcia :D Chyba nie znam jej bloga :D

      Usuń
  12. Piękne masz włosy! Lśnią prześlicznie! Gratuluję Ci pomysłu na akcję dla zwierzaków. Chciałam zakupić zestawik, ale niestety się już nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana są jeszcze torby :) To tylko 10 zł, zostawiasz swoją cegiełkę :)
      A nowe kosmetyki powinny pojawić się niebawem :d

      Usuń