piątek, 23 maja 2014

FLIP FLOP, LAKIER DO PAZNOKCI Z EFEKTEM KAMELEONA NR 04/ ALLE PAZNOKCIE

Witajcie,


dawno nie było żadnego postu lakierowego i tak wczoraj siedząc i myśląc nad tym co napisać (czy znowu nowości kosmetyczne czy lakier) to zdecydowałam się na lakier. Tym bardziej, że ostatnio wpadło w moje rączki parę fajnych egzemplarzy, z którymi na prawdę warto się zapoznać.

O współpracy ze sklepem AllePaznokcie pisałam Wam już tutaj. Do przetestowania otrzymałam lakier holograficzny nr 05 (KLIK), lakier chromowy nr 01 (KLIK), lakier Flip Flop (z efektem kameleona) nr 04 (KLIK)Vinyl Top Coat (KLIK)Quick Dry Shine Top Coat (KLIK) oraz Pilnik do paznokci 100/180 (KLIK).

Lakier holograficzny i Flip Flop przeszły już pierwsze testy więc na pierwszy ogień idzie...

Lakier do paznokci FLIP FLOP (z efektem kameleona) nr 04

Całą serię lakierów Flip Flop znajdziecie tutaj.


Może zacznę od tego, że nie przepadam za tradycyjnymi lakierami o gładkiej fakturze. Nie raz, nie dwa pisałam Wam, że kocham lakiery piaskowe, prawda? Stały się one moimi ulubieńcami dzięki łatwości i prostocie ich używania. Gładkich lakierów nie lubię ponieważ są bardzo upierdliwe i wymagające. Jedna warstwa zazwyczaj nie wystarcza, a malowanie wielowarstwowe sprawia mi wielkie problemy - lakier ni schnie. Na lakierach gładkich widać każdy bąbelek, każdy pęcherzyk powietrza, każdą ryskę, każde wgniecenie, załamanie - a te defekty doprowadzają mnie po prostu do szału. Do tego wszystkiego mam wrażenie, że lakiery tradycyjne, gładkie szybciej odpryskują. Lakiery gładkie przestałam kupować już dawno. Odstawiłam je na rzecz piasków, brokatów, piórek i tak dalej.

Zdarzają się jednak czasami takie sytuacje, że i lakier gładki zaczyna mnie kusić. Oczywiście nie mówię tutaj o zwykłym, gładkim, jednokolorowym lakierze. Co zatem kusi mnie do sporadycznych zakupów lakierów gładkich? Odpowiedź brzmi: ich oryginalność, wielowymiarowość, ciekawość, nietypowość, a lakier FLIP FLOP (z efektem kameleona) nr 04 właśnie taki jest.

Lakier w zależności od światła, pomieszczenia i warunków wygląda inaczej odkrywając co rusz swoje kolejne, barwne, zielono-żółte tony. Aby to wszystko zobaczyć, uchwycić, konieczne było zrobienie zdjęć paznokci o różnych porach dnia, w różnym świetle i tak dalej. Robiłam zdjęcia różnymi trybami, z fleszem, bez flesza, w domu, na balkonie, w słońcu, w cieniu. Każde zdjęcie jest inne. Na każdym lakier wygląda inaczej. I własnie za to go cenie - nienawidzę nudny!










Opakowanie.
Lakier otrzymujemy w tradycyjnej, przeźroczystej buteleczce o pojemności 15 ml. Buteleczka oklejona naklejkami hurtowni. Zakrętka srebrna. Opakowanie/buteleczka proste, niczym się niewyróżniające.

Pędzelek.
Tutaj bardzo miłe zaskoczenie. Po pierwsze, pędzelek nie jest ani za gruby, ani za cienki. To kolejny lakier, który ma pędzelek idealnie dopasowany do mojej płytki paznokcia. Jednym pociągnięciem mogę pomalować cały paznokieć bez poprawiania, czy upierdliwego rozlewania i malowania skórek. Po drugie, pędzel osadzony jest na dosyć długim patyczku co mnie osobiście bardzo ułatwiało malowanie. Czytałam u innych dziewczyn, że "pędzelek na tym długim patyczku" utrudniał im malowanie, ale wydaje mi się, że jest to kwestia przyzwyczajenia.

Konsystencja.
Konsystencja lakieru jest bardzo fajna, nie za rzadka, nie za gęsta, ale wymagająca. Lakier ciężko jest rozłożyć na płytce równo i perfekcyjnie, ale nie jest to niemożliwe. Lakier ma w sobie coś z lakieru chromowego przez co widać fakturę nakładanych warstw nawet po zaschnięciu. Trzeba uważanie, prosto i równo malować. Jeżeli przejedziecie pędzelkiem krzywo, będzie to po prostu widoczne i nieestetyczne. Trzeba również uważać, aby warstw za bardzo nie poprawiać i nie pogrubiać - mogą pojawiać się pęcherzyki powietrza. U mnie pęcherzyki pojawiły się tylko na kciuku.

Schnięcie.
Powiem tak, nie jest źle, ale rewelki też nie ma. Jestem przyzwyczajona do tego, że moje piaskowce schną w tempie natychmiastowym, a tutaj musiałam się trochę naczekać. Owszem, namalowana przeze mnie warstwa nie była jakaś super cienka, ale lakier holograficzny od AllePaznokcie pomimo cieńszej warstwy schną tak samo - ale o tym lakierze kiedy indziej. 

Wierzchnia warstwa lakieru wydaje się schnąć szybko - po paru minutach można dotknąć ją palcem i wydaje się sucha, ale tutaj trzeba uważać! Dlaczego? Dlatego, że pomimo wstępnego zaschnięcia, lakier w dalszym ciągu jest plastyczny! Wystarczy dotknąć go np. wykałaczką i robi się wgniecenie/dziurka, a wgnieceń nie lubimy, o nie! 
Jak jeszcze sprawdzałam szybkość schnięcia tego lakieru? Otóż, gdy po dotknięciu palcem, lakier wydawał się suchy, wystarczy dotknąć paznokcia, drugim pomalowanym paznokciem. Jeżeli czujecie delikatne klejenie to znaczy, że lakier nie zasechł w 100%. W przypadku lakieru Flip Flop takich testów "paznokieć o paznokieć" robiłam kilka zanim klejenie przestało być wyczuwalne. Podsumowując, polecam malowanie tym lakierem jeżeli macie dłuższą wolną chwilę.

Krycie.
Od samego początku byłam pewna na 99%, że lakier będzie wymagał 2-3 warstw, aby uzyskać pełne krycie. Okazało się jednak, że jego konsystencja jest tak "nabita kolorem", że pełne krycie uzyskałam już po jednej warstwie. Dla mnie to oczywiście wiadomość rewelacyjna, gdyż nienawidzę malowania wielowarstwowego. Uważam też, że nałożenie drugiej warstwy byłoby bardzo ryzykowne. Tak jak wyżej napisałam, konsystencja lakieru jest bardzo wymagająca. Lakier ciężko jest rozłożyć na płytce równo i perfekcyjnie, nałożenie drugiej warstwy wymagało by dużej cierpliwości i perfekcjonizmu.

Widziałam w blogosferze recenzje innych lakierów z serii Flip Flop i patrząc na zdjęcia miałam wrażenie, że nie były one tak "nabite kolorem" jak numer 04, który posiadam. Albo zrobiłam tak grubą warstwę i nie jestem tego świadoma, albo lakier 04 jako jedyny z tej serii ma po prostu dobre krycie.













Trwałość.
Tutaj niestety jest słabiutko. Tak jak lakier holograficzny wytrzymał 4-5 dni (przy zmywaniu naczyń, codziennych kąpielach i myciu włosów), tak Flip Flop zaczął odpryskiwać tego samego dnia po wieczornej kąpieli - oczywiście nie było to bardzo widoczne. Następnego dnia po kąpieli odpryski były już znaczniejsze i widoczniejsze. Nie był to duże odpryski, lakier nie schodzi płatami, ale końcówki widocznie się ścierają. Nie polecam ich poprawiać, gdyż kolejne warstwy stają się odstające i nie wyglądają ładnie.


Chciałam na koniec dodać jeszcze jedno małe spostrzeżenie.
Znamy firmę Miss Sporty, prawda? Przeglądając recenzje lakierów, które robiłam do tej pory zauważyłam, że lakiery Miss Sporty z serii Metal Flip wyglądają bardzo podobnie, tzn. dają podobny efekt jak lakiery Flip Flop. Lakier Miss Sporty Metal Flip nr 26 opisywałam tutaj.

Lakier do paznokci FLIP FLOP (z efektem kameleona) nr 04 możecie zamówić tutaj za 19,90 zł.


I jak Wam się podoba?




Pozdrawiam, Magda

30 komentarzy:

  1. Tez ma kameleona z Allepaznokcie, ale nr.02- bardziej wpada w fiolet ;)
    Jak zobaczyłam Twój, to sama nie wiem, który bardziej mi się podoba :D
    Ale trwałość niestety podobna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie Flip Flopy są świetne :D
      A co do trwałości to trzeba pomyśleć chyba na TOPem :)

      Usuń
  2. Jeny, ale piękny! Co prawda kolorystyka nie do końca moja, ale i tak śliczny :) Szkoda że mało trwały, na moich paznokciach pewnie nie wytrzymałby dwóch godzin. Ostatnio jest z tym trochę lepiej, ale zwykle odpryski widywałam baaardzo szybko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zawsze szybko lakiery odpryskują, taki urok paznokcia :(
      Wydaje mi się, że tutaj przydałby się TOP albo utwardzacz i będzie lepiej :D

      Usuń
    2. Właśnie problem w tym, że TOPy nic nie dawały :D Od niedawna używam cały czas odżywek do paznokci i lakiery jakoś lepiej się trzymają, ale wcześniej była tragedia :D

      Usuń
    3. Właśnie problem w tym, że TOPy nic nie dawały :D Od niedawna używam cały czas odżywek do paznokci i lakiery jakoś lepiej się trzymają, ale wcześniej była tragedia :D

      Usuń
    4. Ja odżywki, jako bazy używałam cały czas :)

      Usuń
  3. Niesamowity efekt - mam wrażenie, że na tych zdjęciach masz na paznokciach co najmniej 4 lub 5 różnych lakierów... szkoda, że trwałość taka marna, ale może po prostu nadaje się do wykorzystania na jakieś większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tutaj przydałby się TOP albo utwardzacz i będzie lepiej z trwałością :D

      Usuń
    2. no w sumie racja, bez topu to rzadko który lakier daje radę dłużej niż 3 dni ;)

      Usuń
  4. Kolorek bardzo fajny :) Od razu skojarzył mi sie ze świetlikami, które jak byłam mała to do słoiczka zbierałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, paznokcie wyglądają jak świetliki :D

      Usuń
  5. Efekt kameleona jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kameleona, ale inny odcień.
    Nie nakładałam go jeszcze na paznokcie, więc ciekawa jestem jak będzie u mnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twoją recenzję kameleona :)

      Usuń
  7. kolor niespotykany,oryginalny ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że niespotykany i oryginalny to tak mi się spodobał :)
      Są w tej serii inne odcienie, które być może Tobie przypadłyby do gustu? :>

      Usuń
  8. Efekt fajny, ale kolor totalnie nie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Każdy lakier, każdy kolor to kwestia indywidualna każdego człowieka dlatego też mamy taki wybór na rynku :)

      Usuń
  10. Lubie odcienie zieleni i ten naprawdę mi się podoba. Zwłaszcza, że w jednej małej buteleczce mieści się tyle "kolorów".

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne efekty daje ten lakier :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jaki daje jest fajny ale ja nie lubię takiej zieleni jaką widać. Inne kolory, a i owszem zaraz zajrzę na stronkę sklepu może coś mi wpadnie w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jak dla mnie - idealny na lato ;) Mam podobny, lecz z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest rewelacyjny, aczkolwiek ta cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,
      on ostatnio był chyba w promocji :D Trzeba być czujnym ;)

      Usuń
  15. Ostro, ciekawy efekt, podoma mi sie :)

    OdpowiedzUsuń