czwartek, 8 maja 2014

Paznokcie w kolorach tęczy, czyli mix lakierów piaskowych od Lovely








Witajcie,

to, że kocham lakiery piaskowe to chyba wiadomo od dawna. Mówię o tym praktycznie przy każdej lakierowej okazji :). Lubię je za schnięcie, za wytrzymałość, za fakturę, trwałość i tak dalej. Jedne firmy robią lepsze, drugie gorsze lakiery piaskowe (np. te z Wibo mają dla mnie słabą jakość), ale tak czy siak, kocham wszystkie piaskowce :D.


W trakcie obecnej Rossmannowej promocji nabyłam parę sztuk piaskowców od Lovely i dzisiaj chciałabym przedstawić Wam efekt, jaki można dzięki nim uzyskać. Osobny wpis z nowościami kosmetycznymi oczywiście będzie więc tam też owe lakiery się pojawią. Czekam jeszcze na parę nowości i jak się wszystko zbierze do kupy wtedy zrobię wpis.
P.S. Nowości z Biedronki znajdziecie na FP bloga :).

Jeden z lakierów piaskowych od Lovely recenzowałam już tutaj. Wtedy miałam jeszcze piękne i długie paznokcie :(. Teraz nic mi po nich nie zostało :(. Dzisiaj ta żółć również pojawia się na moich paznokciach. Minęło tyle czasu odkąd kupiłam ten lakier, a on cały czas trzyma się świetnie. Nie gęstnieje, dobrze się nim maluje, szybko zasycha.

Przedstawiam Państwu, paznokcie w kolorach tęczy. W roli głównej występują:
1. Lakier Lovely Baltic Sand nr 7 (błękitny),
2. Lakier Lovely Baltic Sand nr 8 (pomarańczowy),
3. Lakier Lovely Baltic Sand nr 5 (czerwony),
4. Lakier Lovely Baltic Sand nr 4 (brązowy),
5. Lakier Lovely Baltic Sand nr 2 (żółty).
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale ja po prostu nie umiem fotografować paznokci, lakierów i otrzymanego efektu. Mam jednak nadzieje, że zobaczycie cokolwiek :D.

1 warstwa


2 warstwy





Zdjęcia oczywiście robione bez flesza.

Wszystkie kolory, poza błękitnym, dają idealne dla mnie krycie już po jednej warstwie aczkolwiek zdecydowałam się na drugą warstwę wszystkich kolorów i tak na prawdę wielkiej różnicy w intensywności nie widzę :).

Nie wiem jak Wam, ale mi odpowiada każdy wariant kolorystyczny tych lakierów. Błękit wygląda jak bezchmurne niebo, pomarańcz wygląda jak dojrzała pomarańcza, czerwień wygląda ponętnie i kobieco, brąz jest bardzo ciemny co powoduje, że lakier jeszcze bardziej mi się podoba, a żółć jest idealna na lato - bo iście słoneczna.

Pędzelki lakierów nie za szerokie, nie za wąskie - idealnie dopasowują się do płytki. Konsystencja nie za rzadka, nie za gęsta - łatwa w aplikacji. W trakcie malowania nie tworzą się smugi, podpłynięcia, czy pęcherzyki powietrza. Zasychanie piorunujące - nawet przy drugiej warstwie. Nie ma potrzeby używania wysuszacza. Z trwałością bywa różnie - wiadomo, każdy prowadzi inny tryb życia, ale ja w tej kwestii jestem usatysfakcjonowania. Faktura piasku delikatna, ale widoczna. Drobinek i brokatu w serii Baltic Sand nie ma (jest w serii RIO) więc i ze zmywaniem problemu nie ma. Dostępne są w każdym Rossmannie (tylko nie teraz bo w trakcie promocji półki zostały puste), za śmieszne pieniądze 8-9 zł.

Ja jestem nimi po prostu zachwycona. Próbuję jeszcze dorwać serię piaskową Ibiza - neonowe piaski to jest to! Niestety nigdzie ich nie ma, a dostaw brak :). Mam nadzieje, że jak promocja minie to w końcu będzie jakaś dostawa :D.


Lubicie piaskowe lakiery? Który kolor przypadł Wam najbardziej do gustu?




Pozdrawiam, Magda









P.S. Pamiętajcie o naszej AKCJI CHARYTATYWNEJ! KLIK


Ciągle mam jeszcze jedną EKO torbę:
To wszystko dla zwierzaków!

25 komentarzy:

  1. Niebieski wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piaski, błękit zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańczowy jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękit i czerwień zdecydowanie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie te same kolory mi się podobają :) Na promocji już ich kupić nie zdążę ale chyba potem się skuszę.

      Usuń
  5. u mnie nie ma tych piasków w ogóle w rossmanie- szczególnie spodobał mi się żółty i pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję kupić niebieski, czerwony i brązowy, ale jakoś nie podobały mi się na żywo. Ostatecznie wyszłam z Rossa z jednym (!) matowym top coatem od Wibo z brokatem, bo nie miałam w życiu czegoś takiego jak matowy top coat.
    Nadal czekam, odezwę się w sprawie paczki jak tylko będę mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A w moim małym Rossmanie nie ma takich kolorów!
    Szkoda, bo z wielką chęcią przygarnęłabym błękitny :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten pomarańczowy!
    Ale najbardziej podoba mi się błękitny...śliczny jest, muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę, że błękit wygrywa, a mi on tak sobie podszedł... :D :D :D

      Usuń
  9. Żółty i pomarańczowy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam żółty - jest genialny idealny na lato :) A tego niebieskiego nie widziałam u siebie - a szkoda bo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niebieski to nowość. U mnie pojawił się dosyć późno więc i u Ciebie na pewno niebawem się pojawi :D

      Usuń
  11. Mam błękitny i uważam, że jest prześwietny! :) Nie tylko kolor na plus ale i trwałość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski właśnie mają to do siebie, że są trwałe :D
      Za to między innymi je lubię :D

      Usuń
  12. Błękitny wygląda najładniej. Nie mam żadnego piaskowego, tylko jeden z mnóstwem brokatu, który ma właśnie taką fajną fakturę. Ale zmywanie go to jakiś koszmar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lakier z brokatem zmywa się tragicznie :(

      Usuń
  13. wiem o co chodzi, faktycznie jest to zbyt miłe :D u mnie pomogło jak na bieżąco wrzucałam to do spamu, w końcu samo się tam przenosiło, ale tylko to - inne komentarze anonimowych były normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię lakiery z Lovely, sama je często kupuję. Najbardziej spodobał mi się nr 2.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie jakoś za bardzo mi się one nie podobają i nie mam w swojej skromnej kolekcji żadnego paskowego koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio tylko piaskowe kupuje :D Gładkie lakiery poszły w odstawkę :D
      Piaskowe uwielbiam za tą ich inność, za szybsze wysychanie, za fakturę i za to, że jak coś się zepsuje to praktycznie tego nie widać :D Przy gładkim lakierze widać każde niedociągnięcie - a to mnie doprowadza do ogromnej złości :D

      Usuń